Oprava Toyota
Oprava prorezlých prahů a pátých dveří na synově letité Toyotě. Byla tam i spousta dentistických oprav drobných promáčklin okolo celého vozu, ty ale bohužel neumím nafotit.
Oprava blatníku a kapoty MG
Drobné ťuknutí do svodidel dalo nakonec spoustu práce, ale opravit se dá vše
Oprava nádrže Yamaha XVS650 Drag Star
Oprava nádrže po „ulehnutí“, ohnutá řídítka odvedla svou práci a pak bylo na mě, abych s tím něco udělal. Po vytažení promáčkliny a zavaření prasklin se už jen tmelilo, brousilo a stříkalo. Samozřejmostí po opravě bylo vyčištění vnitřku a vylití speciální ochrannou a těsnící hmotou.
Výroba krytu řemenice Yamaha XV1600 Wild Star
Chyběl mi kryt řemenice na motorce, tak jsem potřeboval provizorně něco udělat. Výsledek je jak na fotkách tak i dodnes na motorce, nějak jsem si na něj zvykl…
Záslepky Maserati 3500 GTI
Dělám i drobnosti, jako třeba záslepky otvorů pro hever, které byly urezlé a neopravitelné. Udělal jsem je z nerezu, takže teď už se dají jedině ztratit…
Rámeček zadního okna Maserati 3500 GTI
Výroba chybějící nerezové lišty zadního okna byla velkou výzvou, ale povedlo se.
Renovace vnitřních lišt Lotus Esprit Turbo
Silně vykyslé hliníkové vnitřní lišty se mi podařilo zachránit, ani jsem tomu původně nechtěl věřit.
Trubky chlazení Lotus Esprit Turbo
Hliníkové trubky chlazení byly místy vyžrané, asi od soli. Protože to zpočátku vypadalo jen na pár dírek, rozhodl jsem se to vyvařit. Že jich nakonec byly desítky teď už není tak důležité…
Sluneční clony Lotus Esprit Turbo
I drobnosti, jako jsou sluneční clony, potřebují dát do kupy. Po důkladném očištění a odrezení to vzaly přes galvanickou zinkovnu rovnou k čalouníkovi.
Výfuk Lotus Esprit Turbo
Oprava výfuku spočívala v odrezení, zavaření několika dírek ve vlastním plášti tlumiče a kolenou ke koncovkám a k výrobě nového okrasného nerezového pláště a obou koncovek, taktéž z nerezu. Původní plášť a koncovky byly ocelové a nachromované.
Motorová přepážka Lotus Esprit Turbo
U vozu byla z velké části rozpadlá motorová přepážka a současně rámeček zadního okna. Materiál buková překližka, ze strany motoru celoplošně přelaminováno, ze strany kabiny přilaminováno ke karoserii pouze v rozích.
Oprava přední mřížky chladiče Škoda Octavia
Kamarád měl rozlámanou hliníkovou mřížku chladiče ve spoji pod znakem a nechtělo se mu kupovat repliku, která navíc snad ani nesedí. Tak se šlo svařovat. Fotky ani nepotřebují komentář.
Oprava nabouraného světlometu Mercedes Benz SL 1974
Známý přišel s ohnutým a prasklým světlem, nové stojí ranec a samotné sklo je za hubičku. Tak se šlo opravovat… Bohužel jsem si to nevyfotil po přebroušení a přestříkání, téměř to nebylo poznat.
Výroba výfukového potrubí Hillman
Původní, již několikrát opravované a napůl rozpadlé potrubí se muselo vymodelovat nové. Na fotkách je zadní trubka, dělala se i přední, tlumič se použil z MG