Oprava Toyota

Oprava prorezlých prahů a pátých dveří na synově letité Toyotě. Byla tam i spousta dentistických oprav drobných promáčklin okolo celého vozu, ty ale bohužel neumím nafotit.

01
Aperture: 2
Camera: TG-5
Iso: 800
Orientation: 1
« z 22 »

Oprava blatníku a kapoty MG

Drobné ťuknutí do svodidel dalo nakonec spoustu práce, ale opravit se dá vše

Opraveno
Aperture: 2
Camera: iPhone 6s
Iso: 25
Orientation: 1
« z 16 »

Oprava nádrže Yamaha XVS650 Drag Star

Oprava nádrže po „ulehnutí“, ohnutá řídítka odvedla svou práci a pak bylo na mě, abych s tím něco udělal. Po vytažení promáčkliny a zavaření prasklin se už jen tmelilo, brousilo a stříkalo. Samozřejmostí po opravě bylo vyčištění vnitřku a vylití speciální ochrannou a těsnící hmotou.

NádržM10
« z 12 »

Výroba krytu řemenice Yamaha XV1600 Wild Star

Chyběl mi kryt řemenice na motorce, tak jsem potřeboval provizorně něco udělat. Výsledek je jak na fotkách tak i dodnes na motorce, nějak jsem si na něj zvykl…

KrytW09
« z 9 »

Záslepky Maserati 3500 GTI

Dělám i drobnosti, jako třeba záslepky otvorů pro hever, které byly urezlé a neopravitelné. Udělal jsem je z nerezu, takže teď už se dají jedině ztratit…

zásl01
« z 3 »

Rámeček zadního okna Maserati 3500 GTI

Výroba chybějící nerezové lišty zadního okna byla velkou výzvou, ale povedlo se.

Vystříhnutí polotovaru
« z 7 »

Renovace vnitřních lišt Lotus Esprit Turbo

Silně vykyslé hliníkové vnitřní lišty se mi podařilo zachránit, ani jsem tomu původně nechtěl věřit.

Původní stav
« z 4 »

Trubky chlazení Lotus Esprit Turbo

Hliníkové trubky chlazení byly místy vyžrané, asi od soli. Protože to zpočátku vypadalo jen na pár dírek, rozhodl jsem se to vyvařit. Že jich nakonec byly desítky teď už není tak důležité…

Chlad01
« z 5 »

Sluneční clony Lotus Esprit Turbo

I drobnosti, jako jsou sluneční clony, potřebují dát do kupy. Po důkladném očištění a odrezení to vzaly přes galvanickou zinkovnu rovnou k čalouníkovi.

Původní stav
« z 4 »

Výfuk Lotus Esprit Turbo

Oprava výfuku spočívala v odrezení, zavaření několika dírek ve vlastním plášti tlumiče a kolenou ke koncovkám a k výrobě nového okrasného nerezového pláště a obou koncovek, taktéž z nerezu. Původní plášť a koncovky byly ocelové a nachromované.

zjišťuji skladbu koncovek
« z 17 »

Motorová přepážka Lotus Esprit Turbo

U vozu byla z velké části rozpadlá motorová přepážka a současně rámeček zadního okna. Materiál buková překližka, ze strany motoru celoplošně přelaminováno, ze strany kabiny přilaminováno ke karoserii pouze v rozích.

Již přelaminovaná kompletní přepážka ze strany motoru
« z 7 »

Oprava přední mřížky chladiče Škoda Octavia

Kamarád měl rozlámanou hliníkovou mřížku chladiče ve spoji pod znakem a nechtělo se mu kupovat repliku, která navíc snad ani nesedí. Tak se šlo svařovat. Fotky ani nepotřebují komentář.

Oct01
« z 9 »

Oprava nabouraného světlometu Mercedes Benz SL 1974

Známý přišel s ohnutým a prasklým světlem, nové stojí ranec a samotné sklo je za hubičku. Tak se šlo opravovat… Bohužel jsem si to nevyfotil po přebroušení a přestříkání, téměř to nebylo poznat.

Světlo01
« z 6 »

Výroba výfukového potrubí Hillman

Původní, již několikrát opravované a napůl rozpadlé potrubí se muselo vymodelovat nové. Na fotkách je zadní trubka, dělala se i přední, tlumič se použil z MG

Hil01
« z 3 »